مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد:لغو پروازها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه تعیین شده بود، به دلیل شرایط حساس، تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ 14 April 2024

تابناک فارس به نقل از ایرنا: فخرالدین کشاورز اظهار کرد: محدودیت‌های ایجاد شده برای فرودگاه شیراز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بخش‌های غیرنظامی و همچنین جلوگیری از انجام عملیات پرواز غیرنظامی در نتیجه کنش و واکنش نظامی برای فرودگاه‌هایی که پروازهای بین‌المللی دارند اعمال شده‌اند.

پیش از این مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پروازها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز تا ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به دلیل شرایط کنونی کنسل شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار