اولین رویداد نخبگان کمیته امداد مازندران با عنوان “آبروی ایران” با حضور مسئولین کشوری و استانی، خَیِّرین و نخبگان سراسر استان در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 07 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، اولین رویداد نخبگان کمیته امداد مازندران با عنوان “آبروی ایران” با حضور مسئولین کشوری و استانی، خَیِّرین و نخبگان سراسر استان در ساری برگزار شد.

 

برگزاری اولین رویداد نخبگان کمیته امداد مازندران با عنوان “آبروی ایران“  

در این رویداد میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: تعداد ۵۸۱نخبه در سطوح یک، دو و سه در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۴۲۷ نفر دانش‌آموز و ۱۵۴ نفر دانشگاهی می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان در زمینه‌های تحصیلی، ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری، اختراعات و علمی و پژوهشی می‌باشند افزود: به دلیل سازوکار درست مرکز در انعقاد قرارداد با موسسات کنکور در پشتیبانی از دانش آموزان در تمام نقاط کشور شاهد عدالت توزیع در دورترین نقاط هم هستیم.

معافی با بیان اینکه، در کنکور سال گذشته ۸ نفر حائز رتبه‌های زیر هزار بودند و ۴۷ نفر هم رتبه ۴رقمی را کسب نمودند گفت: نخبه‌سازی و نخبه‌پروری و ایجاد فرصت‌های آموزش برابر اتفاق بسیار مهمی است که با زحمات کمیته امداد مرکز در پشتیبانی از دانش‌آموزان کنکوری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به هدایت تحصیلی به جای حمایت تحصیلی بیان داشت: متاسفانه دانش‌آموزان ما به سمت رشته‌های فنی و مهارتی نمی‌روند و نخبگان ما باید برای هدایت آنان تلاش بسیار نمایند.

معافی مهارت را بسیار مهم برشمرد و گفت: ما به دنبال ایران قوی هستیم و ایران قوی با ایرانیِ ماهر ساخته می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ۷۸درصد تجارت دنیا بر اساس تجارت دانش‌بنیان است و این استعداد در کشور ما نیز وجود دارد.

معافی گفت: ما قدر شما نخبگان را می‌دانیم و توصیه می‌کنیم نسبت به ارزش‌ها و انسانیت حساس باشید تا جامعه‌ای با طراوت، با حیا وارزشی داشته باشیم.

خاطرنشان می‌شود: در این مراسم از نخبگان برتر استان و خَیِّرین تحصیلی تجلیل به عمل آمد و با ضیافت افطار به پایان رسید.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار