مدیرکل هواشناسی کرمانشاه:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دمای هوا از فردا تا پایان هفته جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ 06 April 2024

علی محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی هوای استان تا ظهر فردا (یکشنبه) قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت سامانه‌ای بارشی از عصر یکشنبه تا روز جمعه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب موجب بارندگی همراه با وزش باد رعد و برق و بارش پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: موج اول از این سامانه که در ساعاتی از عصر یکشنبه تا پیش از ظهر دوشنبه در سطح منطقه فعال است عمدتاً سبب بارندگی در نیمه غربی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تشدید وزش باد ممکن است در ساعاتی از مدت مذکور جو مناطق غربی استان را کم و بیش غبار آلود کند.

زورآوند اضافه کرد: موج دوم این سامانه که از رطوبت بیشتری برخوردار است از عصر سه‌شنبه تا جمعه مجدد سبب بارندگی در سطح استان می‌شود؛ بارش از اواخر وقت سه‌شنبه تا چهارشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه از شدت ناپایداری در سطح استان کاسته و انتظار می‌رود بارش‌ها به شکل رگبارهای بهاری و غالباً در نواحی واقع در نیمه شمالی استان رخ دهد.

وی در پایان عنوان کرد: متوسط دمای هوا که طی امروز در اکثر نقاط استان به طور نسبی افزایش می‌یابد از یکشنبه تا پایان هفته روندی کاهشی خواهد داشت، این کاهش دما از چهارشنبه تا پایان هفته محسوس‌تر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار