مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی هوا در طرح دریا استفاده از شناگاه‌ها ممنوع است
کد خبر: ۱۱۶۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ 22 March 2024

استفاده از شناگاه‌ها در مازندران ممنوع است

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سید علی سلیلی جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه کمیته ستاد ساماندهی طرح دریا از 24 اسفند 1402 کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی هوا در طرح دریا استفاده از شناگاه‌ها ممنوع است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: تمام امکانات رفاهی، آلاچیق‌ها، محل اسکان مسافران، فضاهای بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی در سواحل استان در طول سال برای استفاده گردشگران و مسافران آماده است.

او ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز به غیر از شناگاه‌ها تمام امکانات رفاهی برای استفاده گردشگران و جلب رضایت آنها فراهم شده است.

سلیلی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سواحل دریای استان، افزود: در شهرهای مثل نور و محمودآباد در جاده‌های منتهی به طرح دریا نمایشگاه‌های گل و گیاه، صنایع‌دستی و تولیدات بومی استان و دیگر استان‌های کشور برپا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: مازندران دارای 15 شهرستان ساحلی است که مسافران و گردشگران سراسر کشور می‌توانند از سواحل و دریای مازندران استفاده کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار