رئیس هیات هندبال استان:
به گفته رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه، واقع شدن سالن هندبال کرمانشاه در حاشیه شهر باعث شده تا خانواده های بسیاری مانع از آمدن فرزندانشان به این سالن شوند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 03 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ایرج یزدان پناه با بیان اینکه سالن هندبال کرمانشاه در موقعیت مکانی مناسبی نیست، اظهار کرد: واقع شدن این سالن ورزشی در منطقه‌ای حاشیه‌ای باعث شده تا بسیاری از خانواده ها اجازه ندهند فرزندانشان وارد این رشته شوند. 

وی افزود: با وجود اینکه تاکنون پیگیری های زیادی داشته ایم تا مکان این سالن تغییر پیدا کند، اما هنوز به نتیجه نرسیده ایم، درحالیکه با عوض شدن سالن هندبال کرمانشاه شاهد تحول در این رشته خواهیم بود. 

رئیس هیات هندبال کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور تیم هایی از استان در لیگ های کشوری و نیز داشتن چندین کرسی در فدراسیون نشان می دهد که هندبال کرمانشاه پتانسیل های بسیار بالایی دارد و اگر توجه بیشتری به آن شود، به قطب این رشته در کشور تبدیل خواهیم شد. 

وی ادامه داد: متاسفانه نبود اسپانسر در سالهای اخیر ضربه های زیادی را به هندبال کرمانشاه وارد کرده و آن را عقب نگه داشته است. اگر یک حامی مالی برای تیم هایمان داشتیم اکنون در سطح لیگ برتر و دسته اول تیم داشتیم. 

یزدان پناه که بیش از سه سال است ریاست هیات هندبال کرمانشاه را برعهده دارد، عنوان کرد: طی این مدت تلاش کردیم در حد وسع و توان هیات به هیات های شهرستانی کمک کنیم، تیم‌ها را  به مسابقات مختلف کشوری اعزام کنیم و حمایت های لازم را از بخش بانوان داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشته هندبال در هشت شهرستان استان فعال است و برای فعال شدن این رشته در سرپلذهاب و قصرشیرین هم تاکنون چند باری با روسای ورزش و جوانان این شهرستان ها مکاتبه کرده ایم، اما متاسفانه همکاری لازم را ندارند. 

رئیس هیات هندبال استان در ادامه در خصوص حواشی تیم زاگرس اسلام آبادغرب و عدم حضورش در رقابت های لیگ برتر هندبال هم گفت: تیم زاگرس اسلام آبادغرب با پیشینه‌ای درخشان در هندبال ایران، سال گذشته باید در رقابت های لیگ برتر شرکت می کرد، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانست در این رقابت ها حضور پیدا کند. این تیم برای حضور در لیگ برتر حدود هفت تا هشت میلیارد تومان پول نیاز داشت. با این حال این تیم امسال در رقابت های لیگ دسته اول شرکت خواهد کرد. 

این مسئول عنوان کرد: هیات هندبال استان همواره پشتیبان تیم های استانی در رقابت های لیگی بوده و اگر مشکلی داشته اند، از طریق فدراسیون هم شفاها و هم کتبا پیگیر بوده‌ایم. 

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد هیات در سال جدید جذب استعدادها، تقویت مسابقات داخلی و حمایت بیشتر از شهرستانها خواهد بود، عنوان کرد: همچنین در این سال مجمع انتخابات ریاست هیات را در پیش داریم که بسیار بعید است دوباره در این انتخابات شرکت کنم. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار