کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ 02 April 2024

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

در لحظات ابتدایی سال نو به رسم هر ساله مقام معظم رهبری در گفتگوی نوروزی ا مردم سخن می‌گوید در این پیام تلویزیونی مقام معظم رهبری نامگذاری سال را انجام داده و شعار سال را اعلام می‌کنند شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به جهشچ تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است.

تولید که شاه کلید حیاطی و شاهراهی برای موفقیت‌های متعدد در کشور است ا مشارکت مردم رنگظ و بوی دیگر به خود می‌گیرد،زمانی که پای مردم به چرخه تولید گشوده شود ارها رونق و سر و سامان بهتری می‌گیرد و شعار ما می‌توانیم با مردمی دست در دست یکدیگر محقق می‌گردد.

حضور مردم در همه عرصه‌ها کامی موثر برای حل مسائل و مشکلات غیر قابل حل است این نکته بسیار مهم و حیاتی است،هنر اصلی این است که در تمامی مسائل پای مردم به میان آید تا صف به صف دوشادوش یکدیگر برای سربلندی و پیروزی کشور گام بردارند آنگونه است که قدر رفاه، آسایش و آرامش به دست آمده بهتر دانسته می شود.

تولید در کشور ها عاملی برای قدرت و رشد و اعتلای مملکت ها به حساب می آید پس توجه کامل و کارشناسی شده به مسئله تولید در کشور ها برنامه ریزی شده است، معیار اصلی پیشرفت کشور ها بر اساس میزان تولید آنها محصوب می شود ، برای مستحکم کردن اقتصاد و مبادی اقتصادی با افزایش راندمان تولید صورت می گیرد.

با افزایش تولید در کشور زمینه اشتغال زایی برای جوانان و رونق کسب و کار فراهم می‌شود و معضل پیچیده بیکاری نیز قابل حل می‌گردد طوری که برای اشتغال زایی معمولاً افزایش تولید در شرکت‌ها تولیدی‌ها کارگاه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند،استفاده نکردن از کالاهای وارداتی و کاهش واردات به کشور می‌تواند زمینه افزایش تولید مصرف کالاهای تولید داخل را فراهم کند.

توجه به تحقق شعار سال یک تکلیف بزرگ بر دوش همگان است که رشد دانش و افزایش صادرات نیز در سایه رتقای تولید فراهم می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار