مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ثبت بیش از یازده میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 01 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند) تا پایان روز ۱۰ فروردین‌ماه بالغ بر یازده میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این تعداد بالغ بر ۱۰ میلیون تردد مربوط به خودروهای سبک و حدود یک میلیون و ۱۴۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: پرترددترین محور استان بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بوده و کمترین تردد را نیز در مسیر قصرشیرین به سرپل ذهاب به میزان ۲ هزار و ۲۶۴ تردد داشتیم.

وی ادامه داد: تعداد مسافرانی که در این مدت از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند نیز بیش از ۱۵۹ هزار نفر است.

کهریزی خاطرنشان کرد: ۵۰ هزار و ۳۵۰ نفر مسافر ورودی به استان، ۵۴ هزار و ۳۹۲ نفر مسافر خروجی از استلن و ۵۴ هزار و ۳۹۰ مسافر جابجا شده درون استان داشتیم.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین خبر داد و تشریح کرد: به نظر می‌رسد در روز طبیعت (۱۳ فروردین) تردد قابل توجهی در محورهای مواصلاتی استان داشته باشیم که نیروها و گشت‌های راهداری برای این منظور در آمادگی کامل هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار