مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های "مرودشت_شیراز"، "شیراز- مرودشت" و "سعادتشهر - مرودشت"، "شیراز_سپیدان"، "سپیدان_یاسوج"، "دشت ارژن_قائمیه"، "نورآباد_گچساران"، "شیراز_دشت ارژن"، "شیراز_کوار"، "شیراز_سروستان"، رخ داده است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱ 23 March 2024

تابناک فارس به نقل از صا و سیما: مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: دیروز تردد یک میلیون و ۳۴۶ هزار و ۲۵۰ خودرو در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش داشته است.
حمید احمدی گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های "مرودشت_شیراز"، "شیراز- مرودشت" و "سعادتشهر - مرودشت"، "شیراز_سپیدان"، "سپیدان_یاسوج"، "دشت ارژن_قائمیه"، "نورآباد_گچساران"، "شیراز_دشت ارژن"، "شیراز_کوار"، "شیراز_سروستان"، رخ داده است.
وی با اشاره به اینکه ۶ درصد از کل تردد‌ها مربوط به خودرو‌های سنگین بوده افزود: ۸۶ در این مدت هزار و ۲۸ تردد را خودرو‌های سنگین، یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۳۷۷ تردد را خودرو‌های سواری و وانت و ۱۰ هزار و ۸۴۵ تردد را اتوبوس‌ها شامل می‌شود.
وی افزود: در محور‌های ورودی استان ۴۳ هزار و ۲۳۰ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «مرودشت_شیراز» بوده و در محور‌های خروجی استان نیز ۳۹ هزارو ۳۸۸ خودرو عبور کرده است.
به گفته او اوج تردد‌ها ساعت ۱۸ تا ۱۹ رخ داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار