کد خبر: ۱۱۵۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 17 March 2024

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، از تایید اولیه ۱۰۸۰ متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت گیلان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون برای ۶۱۴ نفر تخصیص زمین انجام شده است.

محمدرضا فلاحتگر امروز، ۲۶ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان، با اشاره به روند واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند استان گیلان، اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شاهد ثبت نام ۲۱۳۷ متقاضی در استان گیلان هستیم.

وی از تایید اولیه ۱۰۸۰ نفر خبر داد و عنوان کرد: تاکنون برای ۶۱۴ نفر تخصیص زمین انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به تاکید استاندار و همراهی دستگاه ها جهت تامین زمین مورد نیاز خانوارهای دارای سه فرزند، گفت: در راستای مواد ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت، در ۶ ماهه اخیر موفق به تخصیص زمین در شهرهای کیاشهر، شفت، فومن، تولم شهر، منجیل، رودبار، املش، رودسر و زیباکنار شدیم.

فلاحتگر، تامین زمین صورت گرفته برای ۶۱۴ خانوار مذکور را به مساحت ۷۹ هزار و ۶۶۱ مترمربع دانست و تاکید کرد: ارزش اراضی تخصیص یافته ۵۷۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تا اردیبهشت ماه سال آینده تخصیص زمین به ۱۵۰ خانوار دیگر انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاهد تسریع در تایید متقاضیان و واگذاری زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به روند کند واگذاری زمین به دنبال اجرای قانون جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، متذکر شد: تا مردادماه امسال ۹۵۰ متقاضی داشتیم که فقط ۱۹ نفر آنان تایید اولیه شده بودند، اما با دستور استاندار، در حال حاضر به ۱۰۸۰ متقاضی تایید شده رسیدیم و این روند ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار