شهرداری کرمانشاه در نظر دارد ۲ پروژه سرمایه گذاری شهربازی لوتوس و مجتمع میلاد را به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار کند.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 11 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، شهرداری کرمانشاه در نظر دارد ۲ پروژه سرمایه گذاری شهربازی لوتوس و مجتمع میلاد را از طریق مناقصه به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار کند.

پروژه های شهربازی لوتوس با مساحت عرصه‌ای برابر ۱۳ هکتار، جنب پل ولایت و مجتمع میلاد با مساحت عرصه‌ای برابر یازده هزار مترمربع در بلوار مصطفی امامی واقع شده‌اند.

پروژه شهربازی لوتوس با کاربری‌های متنوع شهربازی رو باز، تفریحات آبی و همچنین مجموعه‌ای با زیربنایی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع با کاربری‌های تجاری، شهربازی سرپوشیده و پارکینگ است.

همچنین شهربازی لوتوس با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی ۱۳ هزار میلیارد ریال با هدف ایجاد و گسترش فضاهای تفریحی و گردشگری، ایجاد محیطی آرام برای رفاه حال شهروندان و گردشگران جهت گذراندن اوقات فراغت و ایجاد اشتغال پیش بینی شده است.

مجتمع میلاد با سطح اشغال تقریبی ۹۰ هزار مترمربع و با کاربری‌های تجاری و خدماتی بصورت چهار طبقه منفی پارکینگ و ۶ طبقه روی سطح زمین و با حجم سرمایه‌گذاری تقریبی حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال بر اساس نیازسنجی‌های اولیه برای ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و گردشگران، ساماندهی کالبدی شهر، توزیع متناسب کاربری شهری و حل معضلات ترافیکی شهر کرمانشاه طراحی شده است.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ساخت پروژه مجتمع میلاد ۴۸ ماه و شهربازی لوتوس ۳۰ ماه زمان نیاز دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران به آدرس setadiran.ir یا با تلفن 37106436-083 (داخلی 15- امور پیمان و قراردادها) سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه واقع در کرمانشاه، ابتدای بلوار باغ ابریشم، نبش میدان پدر تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار