مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر کار ساخت ۱۵ هزار واحد شروع شده همچنین زمین لازم برای ۵۴ هزار واحد دیگر تامین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 10 March 2024

مسعود بیات منش روز یکشنبه در آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی ۵۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری سه هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت اظهار کرد: تعهد استان در بخش مسکن روستایی ۲۳ هزار واحد بوده که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: همچنین تعهد استان در بخش بافت های فرسوده، ۲۲ هزار واحد بوده که تاکنون ۱۳ هزار واحد به متقاضیان‌ واگذار شده است.

بیات منش گفت: تا به امروز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در این دولت به بهره بردای رسیده و با احداث ۱۴ هزار واحد دیگر، بحث مسکن مهر برای همیشه در استان به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: با توجه به احداث ۱۰۰ هزار واحد در استان، تاکنون ۸۰ درصد مشکل تامین زمین برطرف شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح دهکده شهری و همچنین ۱۰ هزا و ۷۰۰ واحد در قالب مسکن روستایی ثبت و در مرحله واگذا ی به متقاضیان است.

بیات منش بیان کرد: زمین ۱۵ هزار واحد طرح جوانی جمعیت در استان تامین شده و امروز سه هزار واحد به متقاضیان واگدار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک پنجم ثبت نامی‌های کشور در بحث طرح جوانی جمعیت، در استان خوزستان است که برای این موضوع باید ۲ هزار هکتار شناسایی شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار