کد خبر: ۱۱۵۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵ 10 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته به این شرح است:
بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت مستمری و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا بیستم دی‌ماه آغاز می شود و فرآیند پرداخت حقوق به بازنشستگان این سازمان تا بیست و هفتم اسفندماه ادامه دارد.

توسعه کلان شهر مازندران با اجماع جمعی همه نمایندگان در مجلس

استاندار مازندران در نشست با نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم، گفت: برای تحول در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند همفکری و هم اندیشی جمعی همه نمایندگان ۹حوزه انتخابیه در مجلس هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

بهره‌مندی ۵۳۰ هزار خانوار مازندرانی از طرح کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: بیش از ۵۳۰ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیکی در استان بهره مند می شوند.

مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان امروز با انجام دو دیدار پیگیری شد و تیم های ذوب آهن اصفهان و مهرمولانای چالوس با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله فینال شدند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها FTTx در شهرستان بابلسر به منظور دسترسی ۲۵ هزار خانوار شهرستان بابلسر از شبکه فیبر نوری بازدید کرد.

توزیع سیار مرغ منجمد با قیمت مصوب ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در شهرستان عباس آباد

توزیع مرغ روز شنبه ۱۹ اسفندماه با نظارت کارشناسان تنظیم بازار و نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی انجام شد.

درخشش خبرنگاران مازندرانی در جشنواره ملی ابوذر
عبدالمهدی حق‌شناس مسئول بسیج رسانه مازندران، گفت :
سه خبرنگاران مازندرانی ، بهناز مقدس از خبرگزاری مهر، راضیه عباسی از نشریه شالیزار و احسان فقیهیان از صدا و سیمای مازندران در جشنواره ملی ابوذر موفق به کسب رتبه شدند.

واردات بیش از ۴ میلیون تن کالا از بنادر مازندران

در ۱۱ ماهه سال جاری ۴ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۱۶ تن کالا از طریق بنادر استان وارد کشور شد.

پیش فروش بلیط سفر‌های نوروزی در مازندران

معاون حمل و نقل مازندران گفت: عرضه بلیط اینترنتی و حضوری امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان از ۱۷ اسفند آغاز شد.

در بیست و سومین سفر شهرستانی به بابلسر:

استاندار مازندران به دیدار خانواده شهید عظیمی در بهنمیر رفت

استاندار مازندران در دیدار با خانواده شهید "محمد تقی عظیمی"، گفت: شهدا عزیز و والامقام ما به مثابه چراغ راه و هدایت ایران اسلامی هستند. ‎

در مراسمی با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران، از نماینده روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران به عنوان یکی از روابط عمومی های برتر دستگاه اجرایی استان مازندران با اهداء لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

معاون سیاسی قوه قضاییه گفت: عرصه ملی موسوم به ۱۰ هکتاری جنگلی -جلگه‌ای شهرستان نوشهر امروز با کاشت نهال دوباره به چرخه منابع طبیعی بازگشت.

استاندار مازندران گفت: برای تحول در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند همفکری و هم اندیشی جمعی همه نمایندگان ۹ حوزه انتخابیه در مجلس هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بیش از ۸۰ درصد گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی استان ساماندهی شد و مابقی در حال انجام است.

طرح نظارتی بازار با هدف کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان و ایام نوروز در ۱۱ شهرستان مازندران در حال اجرا است.

مدیرکل شیلات مازندران گفت: ۲ هزار و ۵۸۲ تن ماهیان خاویاری پرورشی امسال در ۳۹ مزرعه پرورشی استان تولید و روانه بازار شد.

معاون حل اختلاف دادگستری مازندران گفت: بیش از ۵۳ هزار فقره پرونده، در شعب شورای حل اختلاف دادگستری استان، منتهی به صلح و سازش شد.

دانشگاه مازندران در جشنواره جایزه ملی ثریا موفق به کسب عنوان برترین مرکز آموزش زبان فارسی (آزفا) و برترین تارنمای جذب دانشجویان بین‌المللی شد.

بهناز مقدس از خبرگزاری مهر، راضیه عباسی از نشریه شالیزار و احسان فقیهیان از صدا و سیمای مازندران در جشنواره ملی ابوذر موفق به کسب رتبه برتر شدند.

تیم هورسان رامسر برای سقوط نکردن به پلی اوت، فردا به مصاف شهداب یزد می‌رود.

دو کشتی گیر مازندرانی به فینال کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان صعود کردند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار