رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس گفت: شهرستان چالوس برای ۵۶۰ نفر پوشش های تامین اجتماعی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات و بیمه بازنشستگی مددجویان به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه نخست سال به مددجویان ارائه خدمت نمود.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 05 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، احمد عاشوریان اظهار داشت: گسترش پوشش‌های بیمه‌ای و حمایتی سبب افزایش امید به زندگی، بهبود وضعیت و کیفیت زندگی افراد و افزایش سطح فرهنگی و بهداشتی، کاهش فقر و متعادل نمودن توزیع درآمد، کاهش ریسک و نااطمینانی نیروی کار در سال‌های آتی (بازنشستگی) و تأثیر کلی آن در عرصه‌های مختلف زندگی(اقتصادی _ اجتماعی) می‌شود.

 

حمایت بیش از یک میلیارد تومانی هزینه‌های بیمه‌ای و درمانی از مددجویان کمیته امداد چالوس  

وی افزود: شهرستان چالوس برای ۵۶۰ نفر پوشش های تامین اجتماعی در قالب پرداخت هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات و بیمه بازنشستگی مددجویان به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ۱۱ ماهه نخست سال به مددجویان ارائه خدمت نمود.

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۵ نفر بازنشسته شده و از دایره مستمری بگیران کمیته امداد خارج گشتند و همچنین مجموعاً به ۱۹۱۱ نفر در سرفصل‌های مختلف درمانی و بیمه‌ای خدمت ارائه گردید.

خاطر نشان می‌گردد: در شهرستان چالوس ۲۹۲۰خانوار تحت حمایت هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار