دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه از اجرای طرح ‌«دختر ماه» با توزیع ۴۰۰ بسته عبادی در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان راضیه عظیمی دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در خصوص ویژه‌برنامه برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده، گفت: طرح «دختر ماه» در زمره مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های خادمیاران رضوی برای دختران تازه به سن تکلیف رسیده به شمار می‌آید که سرفصل‌های مختلفی را نیز در بردارد.

وی بابیان این‌که در قالب این طرح ۴۰۰ دختر تازه متکلف شد افزود: خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی این مجموعه به کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده رضوی معرفی‌شده است، عنوان کرد: با این اقدام تمامی دختران این طرح با عضو شدن در یک کانال، دارای یک پشتیبان شده و از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.

دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای این دختران بسته‌ای فرهنگی و آموزشی تدارک دیده‌شده که پس از شناسایی دختران تازه مکلف شده طی یک مراسم معنوی از طریق کانون‌های محله‌ای سراسر استان و با حضور خادمیاران رضوی به آن‌ها اهداشده است.

وی ادامه داد: ۴۰۰ بسته شامل سجاده سایز بزرگ و کوچک، چادرنماز سایز سن ۹ سال، یک جلد کتاب «دختر ماه»، یک عدد مهر نماز و تسبیح، هدایای فرهنگی و یک بسته متبرک حرم مطهر رضوی به ۴۰۰ دختر تازه مکلف شده استان اهدا شد. ارزش ریالی هر بسته مبلغی معادل ۴ میلیون ریال است.عظیمی همچنین ارتباط صمیمانه با مددجویان تحت پوشش این طرح، در راستای اصلاح قرائت نماز، ارائه احکام مبتلابه مددجو، تشویق به حضور در پویش‌های مجازی و… از دیگر برکات این طرح است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار