نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار خوزستان در پیامی مشترک از حضور باشکوه و حماسی مردم آگاه و ولایتمدار خوزستان در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 02 March 2024

تابناک خوزستان: به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، روز شنبه در این پیام خطاب به مردم فهیم خوزستان آمده است: حماسه‌ حضور شگرف و شورانگیز مردم خوزستان در انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود و ولایتمداری و تعهد هم‌وطنان غیور را به اثبات رساند و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت‌.

قطعا می‌توان گفت که بصیرت و آگاهی مردم در خلق حماسه حضور، با وجود تحریم‌ها و تهدیدات بیعتی دوباره با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای داهیانه مقام معظم‌ رهبری بود که منجر به شکست مفتضحانه کمپین ضدمشارکت معاندینی شد که در تلاش بودند با دسیسه‌ها و ترفندها و توطئه‌های مختلف، سدی بر سیل خروشان اراده مردم برای مشارکت در انتخابات باشند.

در این پیام آمده است که بی‌تردید، پیروز واقعی این رویداد ثمین و سرنوشت ساز، ملت بزرگ ایران اسلامی است که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار و ایمان به سمت صندوق‌های رای آمدند و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندند.

با عرض تبریک به منتخبان مردم در این دوره از انتخابات، از آحاد مردم خوزستان و تمامی عوامل برگزاری انتخابات در خوزستان اعم از ستاد انتخابات استان، ستاد امنیت انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی سراسر استان، اعضای محترم شورای تامین استان و شهرستان‌ها، اعضای شعب اخذ رأی، ماموران امنیت انتخابات، ناظران، بازرسان، صدا و سیمای مرکز استان و رسانه ها، دستگاه‌های خدماتی، امدادی، بهداشتی، درمانی و تمامی کسانی که در اجرای انتخابات در بستر سلامت و امنیت تلاش کردند قدردانی نموده و از پروردگار منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت داریم.

۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای خوزستان همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور مردم برگزار شد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار