اندرحکایت پشتیبانی جدی مردم از نظام:
تنم رنجور وپایم لنگ؛ امارایم فشنگ است. آمده ام تا این رای را همچون فشنگی زهرآگین درچشم آمریکا و دشمنان ایران اسلامی فروکنم وبگویم که ابلهان بدانند: ما مردم ایران تا آخرین نفس پشتیبان جمهوری اسلامی هستیم و درهمه صحنه ها حاضریم .
کد خبر: ۱۱۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ 01 March 2024

فاضل حیدری مدیرمسول
تداوم دل‌بستگی مردم استان خوزستان به نظام وخلق جلوه های زیبا ازاین مردم با بصیرت مارا به وجد می آورد وآماده شکار این لحظه های ماناهستیم. آری، نگارنده امروز همچون دیگرشهروندان اهوازی برای ادای تکلیف و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان به مسجد جواد الائمه رفتم که بسیارشلوغ بود! برگشتم به مسجد صاحب الزمان واقع درکوی ۱۷شهریورو واردمسجدشدم. خانمی سالمندباتنی رنجورتوجهم راجلب کرد که با پای لنگ ودرحالیکه ازشانه های همسرش عصای راه رفتن ساخته بود، بازحمت خودرا به صحن مسجد رساند.

تنم رنجور وپایم لنگ؛ اما ، رایم فشنگ است !

ورود خانم به مسجد با استقبال بسیارخوب وانقلابی دست اندرکاران شعبه اخذ رای قرارگرفت. یکی صندلی تعارف کرد وخانم را دعوت به نشستن کرد؛ دیگری از خانم پرسید آب میل داری یانه ؟ خانم که ازمدیران بازنشسته آموزش وپرورش بود و۲۵ سال متوالی رییس دبیرستانهای دخترانه اهوازبود، امروزگرفتارغول بی انصاف دیابت شده بود وباتنی رنجور وپایی قطع شده براثرزخم دیابت ازهمه تشکرکرد وگفت: تنم رنجور وپایم لنگ؛ امارایم فشنگ است.
آمده ام تا این رای را همچون فشنگی زهرآگین درچشم آمریکا و دشمنان ایران اسلامی فروکنم وبگویم که ابلهان بدانند: ما مردم ایران تا آخرین نفس پشتیبان جمهوری اسلامی هستیم و درهمه صحنه ها حاضریم .حرکت جالب این شهروند مسولیت مارا صد چندان کرد که با قلم ناتوان خودچه بنویسیم که ذره ای از واقعیت های جامعه را به مردم منتقل کنیم.؟ واما پایگاه خبری خوزنا ضمن تقدیرازنیروهای متدین این شعبه، ازموالی زاده فرمانداراهوازورضوانی معاون انتظارداردکه همین امروزسری به این مسجد بزنند وخداقوت ودست مریزاد به این سرمایه های بی بدیل انقلاب اسلامی بگویند . و اما آقای فرماندار؛ اینجا منطقه مرفه نشین نیست. اینجا از دوربین فیلمبرداری صدا وسیما هم خبری نیست !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار