مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: مخازن CNG غیراستاندارد معیوب ومنقضی شده خودرویی امحاء شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 28 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، این مخازن توسط آزمایشگاه های تست هیدرو استاتیک مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران و نظارت کامل کارشناسان بخش CNG اداره کل استاندارد استان یزد از مدارکار خارج شد.
مدیرکل استاندارد استان یزد در بازدید از محل امحاء مخازن دارای مشکل فنی در یکی از آزمایشگاه های همکار اداره کل استاندارد، درخصوص روند کارگفت:خودرو سواری پس از مراجعه به مراکز معاینه فنی تایید صلاحیت شده استان و شناسایی نوع خودرو اعم از گازسوز و یا بنزین سوز، چنانچه تاریخ مخازن CNG منقضی و یا مخزن خودرو در تست های چشمی و هیدرو استاتیک مردود گردد مطابق استانداردهای ملی موجود باید امحاء شوند.
حمیدمطهری افزود: این امر با نظارت کامل کارشناسان بخش CNG اداره کل استاندارد استان یزدو شرکت بازرسی مقیم مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران(NACI) مستقر در هر آزمایشگاه انجام و به صورت مستمر و پیگیری قاطع ادامه دارد و این اداره کل در برخورد با کالاهای غیراستاندارد که با جان مردم در ارتباط می باشدهیچگونه قصوری را پذیرا نیست.
وی تاکید کرد: مالکان عزیزتوجه داشته باشند که عدم مراجعه خودروهای گاز سوز به مراکز معاینه فنی و بی توجهی به تاریخ انقضاء و نیز عدم قبولی در تست های هیدرو استاتیک، بارمالی وجانی جبران ناپذیری را برجامعه تحمیل می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار