مدیرکل سیاسی حوزه خراسان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: دشمنان نظام به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند، اما مردم با حضور پرشور خود مشتی بر دهان آنها خواهند زد.نظام اسلامی هیمنه چند صد ساله لیبرال دموکراسی را به هم ریخت.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱ 27 February 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی امروز در نشست خبری استدیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی، با بیان اینکه نظام اسلامی هیمنه چند صد ساله لیبرال دموکراسی را به هم ریخته است، اظهارداشت: جریان زن زندگی آزادی به دنبال مقابله با تفکر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به حضور فعال حوزه علمیه خراسان در انتخابات، گفت: برای تقویت درونی و ‌بیرونی این حضور، برنامه‌های متعددی را برای طلاب، روحانیون و اساتید طراحی کرده‌ایم.

مدیرکل سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه قطار در حال حرکت را سنگ می‌زنند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند، اما به نتیجه نخواهند رسید.

وی مهمترین مشکل کشور را گسست نسل دانست و گفت: دشمن می‌خواهد از این خلأ استفاده کند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه خراسان در فضای مجازی، گفت: اجتماع فعالین فضای مجازی و رسانه‌ای طلاب کشور در مشهد، رویداد هوش مصنوعی و انتخابات و مصاحبه‌های تخصصی از بزرگان حوزه از جمله این اقدامات است.

وی در خصوص تبیین فعالیت و دستاوردهای حوزه علمیه در این چند سال افزود: در هر قشر افراد بد و خوب وجود دارد، اما دشمن تلاش دارد با بدجلوه دادن طلبه‌ها مردم را از نظام دلسرد کنند و تا بتواند به اهداف خود یعنی تسلط بر ایران دست یابد.

وی در پایان به تولید محتوا در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد و گفت: امیدواریم انتخابات پررونق و پراستقبالی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار