۸ اسفند در ۲۳ استان دما صفر و زیر صفر درجه
کد خبر: ۱۱۵۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 26 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی و متوسط دمای استان تا پایان هفته را به این شرح اعلام کرد: 

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا پایان هفته+ جداول  

بارندگی‌ها تا پنجشنبه در مازندران ادامه دارد

کارشناس هواشناسی:
هوای مازندران از امروز دوشنبه تا پنجشنبه در غرب استان ابری و سرد همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف می‌باشد اما در شرق استان از امشب کاهش ناپایداری خواهیم داشت.
از چهارشنبه شب وضعیت جوی استان دوباره ابری و بارانی همراه با کاهش دما پیش بینی‌می شود، جمعه تا ظهر در شرق استان انتظار بارندگی داریم ولی در غرب نیمه ابری تا ابری می‌باشد. 

 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا پایان هفته+ جداول  

بارش یک متر برف در ارتفاعات استان

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از تداوم هوای سرد تا پایان هفته خبر داد و گفت: بارش برف در آلاشت و کلاردشت نزدیک به یک متر رسید.

احمد اسدی با اشاره به پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران از بارش ۷۰ و ۸۰ سانتی‌متری برف در آلاشت و کلاردشت خبرداد و  اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران امروز دوشنبه ۷ اسفند، ابری و سرد، گاهی با بارندگی، در دامنه‌ها و ارتفاعات مه آلود است و گاهی با بارش برف و از شب با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

 

سامانۀ سرد و پُربارش‌ِ جدید در راه است

به گفتۀ مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی فردا ۸ اسفند در ۲۳ استان دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه ۹ اسفند با تقویت سامانۀ بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

فردا اصفهان، ارومیه، اراک، اردبیل، بجنورد، تبریز، تهران، زاهدان، زنجان، ساری، سنندج، سمنان، شیراز، شهرکرد، قزوین، رشت، قم، کرج، کرمان، مشهد، یاسوج، یزد و همدان یخ‌بندان را تجربه می‌کنند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار