کد خبر: ۱۱۵۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 26 February 2024

تابناک/گیلان شرکت توزیع برق گیلان در اطلاعیه‌ای از پایداری شبکه‌های توزیع برق در استان خبر داد و اعلام کرد: خاموشی‌های موردی در برخی نقاط به دلیل سقوط برف منازل و شاخه‌های درختان اتفاق افتاده که همکاران و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق گیلان در حال رفع این موارد هستند به گزارش تابناک گیلان.

شرکت توزیع برق گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از وضعیت پایدار شبکه‌های توزیع خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند باتوجه به بارش برف در اقصی نقاط استان، عطف به آمادگی قبلی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و اقدامات پیشگیرانه طی ادوار گذشته، خوشبختانه وضعیت شبکه‌های توزیع برق در کل استان پایدار است و تنها خاموشی‌های موردی در برخی نقاط به دلیل سقوط برف منازل و شاخه‌های درختان اتفاق افتاده که همکاران و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق گیلان درحال برفع این موارد هستند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه مسدود بودن راه‌ها در برخی مناطق اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق با پای پیاده در حال اعزام به محل هستند که می‌تواند موجب کندی خدمات‌رسانی شود.

۲۲۸ اکیپ عملیاتی توزیع برق گیلان در کل استان با تجهیزات لازم آماده خدمات رسانی هستند. از عموم شهروندان درخواست می‌شود که هنگام برف روبی ساختمان، برف بام ساختمان‌ها را به هیچ وجه روی شبکه‌های توزیع برق نریزند تا دچار پارگی سیم و قطع برق مجدد نشوند، همچنین از دست زدن و نزدیک شدن به سیم‌های پاره جدا خودداری کنند.

مردم می‌توانند هرگونه خاموشی و حوادث احتمالی را از طریق تلفن ۱۲۱ و نرم‌افزار برق من اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار