مسول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: انتخابات یک جشنواره بزرگ ملی برای گفت و شنود‌های سیاسی، اجتماعی و اندیشه‌ها و فرصتی مناسب برای ایجاد گفتمان سیاسی انقلابی بین مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 21 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد حسین رضازاده با حضور در غرفه خراسان جنوبی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: صحنه انتخابات فضای رقابتی سیاسی اجتماعی واقعی دارد که نه تنها در انتخاب افراد برای ورود به دستگاه حاکمیتی کشور موثر است بلکه فرصتی مناسب برای ایجاد گفتمان سیاسی انقلابی بین مردم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات خراسان جنوبی، مسول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: نشریات، رسانه‌ها، مردم، صاحبان اندیشه و ... باید از این فضا استفاده کنند و انتخابات یک جشنواره بزرگ ملی برای گفت و شنود‌های سیاسی، اجتماعی و اندیشه‌ها است.

وی افزود: در خراسان جنوبی هر دو انتخاب خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد، به ویژه این که یکی از کاندیدا‌های خبرگان رهبری، رئیس جمهور و چهره بین المللی است که البته مانعی برای معرفی سایر کاندیدا‌ها و چهره‌ها نمی‌شود.

مسول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور توصیه کرد: مردم فارغ از این که چه فردی انتخاب می‌کنند باید رقابتی چشم‌گیر را رقم بزنند چرا که حضور و مشارکت آن‌ها بسیار تعیین کننده بوده و پیام‌های فراتر از بعد ملی و بین‌المللی دارد.

حجت الاسلام رضازاده گفت: مسئولانی که با حضور حداکثری مردم انتخاب می‌شوند از قدرت چانه‌زنی، پیگیری، مطالبه گری و... بیشتری برخوردار هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار