در مراسم دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان بوشهر، بانوان موفق و تأثیرگذار استان بوشهر با حضور استاندار، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و مسئولان استانی تجلیل شدند. در این مراسم استاندار بوشهر نقش بانوان در جامعه را مهم و اثربخش دانست و گفت: استعداد‌ها و توانمندی بالقوه بانوان باید به بالفعل تبدیل و الگویی برای دیگر بانوان شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 21 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده امروز، ۲ اسفندماه در مراسم دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان بوشهر با تبریک نیمه شعبان (عج) و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روزجوان اظهار کرد: ما معتقدیم این انقلاب متعلق به حضرت، ولی عصر (عج) است و کمک‌های آن امام بوده که یاری‌رسان معمار کبیر انقلاب و مردم بوده تا این نظام و انقلاب را ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: سرزمین ایران و استان بوشهر مشهور به وجود زنان و بانوانی است که منشاء اتفاقات بزرگ در کشور بوده‌اند. استاندار بوشهر اضافه کرد: دفاع مقدس با حمایت بانوان به پیروزی رسید و نقش بانوان در دفاع مقدس کمتر از نقش آقایان نیست و هم اکنون نیز در همه عرصه‌ها دوشادوش مردان برای سرفرازی ایران اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور تلاش می‌کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند نقش بانوان در این عرصه را مهم داست و گفت: با حضور و مشارکت حداکثری تمام نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

در این مراسم همچنین زینب اختری، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور نگاه واقعی به جایگاه زن را از اتفاقات فوق‌العاده در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در نظام اسلامی جدا از جنسیت به استعداد‌های زن اهمیت داده شد و تکامل بانوان و خانواده و جامعه مدنظر قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور افزود: در این زمینه بستری ایجاد شد که بانوان در جامعه فعالیت و تدریس کنند و آموزش ببینند و هرآنچه استعداد دارند شکوفا شود و دیده شود.

او اضافه کرد: وقتی این پرچم را بالا گرفتیم و نگاه درست و عمیق را به بانوان دادیم در مقابل آن جبهه‌ای بود که نگاه جنسیتی به زن داشت که باید با آن مقابله کرد و اینجا محل آن نزاع و دعواست میان دیدگاه اسلام و دیدگاه غرب، که باید در مقابل تبلیغات غربی‌ها بایستیم و در برابر محدودیت‌هایی که به بانوان دادند یک فضای آزادانه، اما با عفت و حجاب برای فعالیت آن‌ها را فراهم کنیم.

اختری اضافه کرد: هم‌اکنون شرایطی فراهم شده است که آنچه را بانوان به آن رسیدند و در آن موفق عمل کرده‌اند، روایت کنیم تا با موفقیت‌های آن‌ها در عرصه ملی و حتی بین‌المللی آشنا شوند و استعداد‌های بالقوه آن‌ها به بالفعل تبدیل شود و الگویی برای دیگر بانوان شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار