معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از توقیف ۱۱۲ قلم محصولات غذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در کردستان خبر داد و گفت: وزن تقریبی این محصولات توقیف شده ۶۰ تن است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 20 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، دکتر هومن قصری اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری، ۱۰۴۵ مورد بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مواد غذایی در سطح استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۰۴۵ مورد بازدید از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مواد غذایی در سطح استان به ثبت رسیده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از توقیف ۱۱۲ قلم محصولات غذایی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در مدت مذکور و ناشی از فرآیند‌های بازدید خبر داد و بیان کرد: وزن تقریبی این محصولات توقیف شده ۶۰ تن است.

وی ادامه داد: در مدت مذکور بیش از ۲۵ تن انواع محصولات غذایی فاسد و غیر مجاز در استان معدوم شده است.

دکتر قصری با اشاره به صدور و تمدید ۱۷۸ فقره پروانه ساخت جهت محصولات غذایی در ۹ ماهه اول سال جاری، گفت: علاوه بر این، ۳۱ فقره پروانه بهره برداری جهت کارخانجات صادر شده است.

وی عنوان کرد: در مدت مذکور، ۱۶۸ مورد شناسه نظارت کارگاهی جهت کارگاه‌های تولیدی مواد غذایی در استان صدور یا تمدید شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، یادآور شد: از ابتدای سال تا آخر آذر ماه سال جاری، ۳۰ فقره گواهی مشاغل خانگی جهت محصولات غذایی صادر شده است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار