رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مدیران و روسای ادارات این استان که در هر ستاد انتخاباتی حضور پیدا کنند، در همان روز عزل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 19 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، افزود: انتخابات کشور در طول ۴۵ سال گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شده و در ۱۱ اسفندماه امسال نیز باید به بهترین شکل برگزار شود.

وی بیان کرد: فرآیند انتخابات از زمانیکه در استان مرکزی شروع شده، تاکنون با همکاری و همدلی خوبی همراه بوده و این مسیر باید تا بعد از انتخابات نیز ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همه افراد چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب را در بحث انتخابات مد نظر قرار داده‌اند و این مهم باید همچنان مورد توجه جدی قرار گیرد.

نظری اظهار کرد: اهمیت یک صندوق در دور افتاده‌ترین نقاط، به اندازه سایر صندوق‌های رای است و باید تمهیدات لازم رای‌گیری در شرایط اقیلمی در نظر گرفته شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: همه تلاش‌ها باید در فرصت باقی مانده تا انتخابات برای گسترش حضور مردم در آزمون سیاسی پیش‌رو به کار گرفته شود.

نظری تصریح کرد: اعتمادسازی و امیدآفرینی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: سلامت انتخابات برعهده مجریان است و افرادی که به این مهم توجه نکنند، از مسیر ولایت خارج شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: تمهیدات قانونی تبلیغات باید برای همه نامزدها رعایت شود.

نظری اظهار کرد: هیچ‌ مماشاتی با نامزدهای انتخاباتی در بحث تبلیغات وجود ندارد و در این راستا با جدیت ورود می‌شود و همه مکلفند قانون را رعایت کنند و تخلفات تبلیغاتی باید مستندسازی شود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: دست‌اندرکاران انتخاباتی، این آزمون را مانند سنوات قبل با تعهد و قدرت برگزار کنند تا موجب رضایتمندی مردم باشد.

نظری گفت: انتخابات ۱۱ اسفندماه، لیلةالقدر نظام است و همه بدانند شرایط بسیار حساسی در پیش است.

وی با بیان اینکه، همه شعب‌ها در روز رای‌گیری، راس ساعت کار خود را انجام دهند، بیان کرد: اطلس امنیتی انتخاباتی توسط فرمانداران این استان تهیه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار