مدیر منطقه دو شهرداری یزد:
مدیر منطقه دو شهرداری یزد از ادامه اجرای طرح الحاق فضای سبز ادارات بلوار دانشجو به فضاهای سبز شهرداری یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 19 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علیرضا ابویی با اشاره به احداث پروژه نوار سبز بلوار دانشجو تا پایان سال جاری، اظهار کرد: به دنبال دستور استاندار یزد در راستای اجرای طرح الحاق فضای سبز متعلق به ادارات واقع در بلوار دانشجو، تفاهم نامه جدیدی با بنیاد تعاون زندانیان استان یزد منعقد شد.
وی افزود: بر این اساس، فضای سبز استخر عدالت به متراژ یک‌هزار متر مربع به منظور الحاق به نوار سبز حاشیه ای بلوار دانشجو به شهرداری یزد واگذار شد.
ابویی یادآور شد: بر اساس این تفاهم نامه، فضای سبز ادارات به فضای عمومی و در دسترس شهروندان تبدیل می شود تا نشاط و شادابی در شهر یزد افزایش پیدا کند.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد ادامه داد: در این راستا دو سمت بلوار دانشجو برای اجرای این طرح در دستور کار قرار دارد تا فضای سبز ادارات در اختیار شهروندان قرار گیرد البته شهرداری نیز بودجه‌ای را به این امر اختصاص خواهد داد.
ابویی ادامه داد: محوطه سازی، بازپیرایی مجموعه فضای سبز، ایجاد روشنایی، استقرار تجهیزات مجموعه از جمله اقدامات مدنظر با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال برای بهره‌برداری پروژه پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، پیش‌بینی می شود این فضا تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و امکان استفاده شهروندان از آن فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار