فرماندار گناوه گفت: طرح توسعه بندر گناوه با ۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دست اجراست.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 13 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محمدتقی صفری در نشست مسئولان گناوه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دستاورد‌های بزرگی برای همه جهان و برای مردم ایران به ارمغان آورده است و مردم با حضور ارزشمند خود، قاطعانه از جمهوری اسلامی ایران حمایت و پشتیبانی کردند.

فرماندار گناوه افزود: ایجاد حکومت دینی بر پایه آموزه‌های اسلامی از مهمترین دستاورد‌های این انقلاب شکوهمند بوده است.

وی با اشاره به گزارشی از عملکرد‌های انجام شده در سطح شهرستان گفت: طی ۲ سال دولت سیزدهم و همچنین در دهه فجر با هماهنگی و برنامه‌ریزی در سطح شهرستان در امتداد خدمت‌رسانی به مردم کار‌های زیرساختی مهمی در حوزه‌های اقتصادی و عمران و فرهنگی در شهر و روستا‌های در سطح شهرستان انجام شده و تداوم دارد.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و سلامت، ورزش و جوانان، عمران روستاها، جاده و راه‌های مواصلاتی، خدمات‌رسانی برق و گازرسانی، آغاز اجرای طرح توسعه بندر گناوه، توسعه سرمایه‌گذاری خصوصی و شهرک صنعتی از مهمترین اقدامات بوده است.

صفری تصریح کرد: طرح توسعه بندر گناوه با ۱۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دست اجراست که تکمیل این طرح گامی در راستای بهبود اشتغال و تولید این شهرستان است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی بیان کرد: در دهه فجر امسال بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان افتتاح یا اجرا شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار