معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: هم‌اکنون ۵۵هزار حامی نیکوکار در مازندران حمایت از ۱۴هزار فرزند یتیم و محسنین (فرزندان غیر‌یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 12 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمن‌زاده اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۵هزار حامی نیکوکار در مازندران حمایت از ۱۴هزار فرزند یتیم و محسنین (فرزندان غیر‌یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد استان مازندران را بر عهده دارند.

 

حمایت ۵۵هزار حامی نیکوکار از ایتام و محسنین مازندرانی  

وی افزود: از این تعداد ۲۶۰۰ فرزند یتیم و ۱۱هزار و ۴۰۰فرزند محسنین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران بیان داشت: در ۱۰ماهه امسال حامیان نیکوکار مبلغ ۱۱۴میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک نمودند که از این میزان ۸۰میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده و ۳۴میلیارد تومان کمک های غیر نقدی بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵درصد رشد داشته است.

رحمن‌زاده گفت: ۲۱۹ نفر از حامیان ایرانی خارج از کشور نیز حمایت از فرزندان ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران را بر عهده داشته و ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم این فرزندان پرداخت می‌کنند.

وی بیان داشت در ۱۰ماهه سال‌جاری ۱۳‌هزار حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند که از این تعداد ۴۷نفر حامیان ایرانی خارج از کشور بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه حمایت از کودکان یتیم و محسنین (فرزندان غیریتیم محروم) یکی از اولویت‌های این نهاد است گفت: حامیان نیک‌اندیش می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام مستقر در ادارات کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir کمک‌های نقدی خود را بصورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خود واریز نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار