مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌شمالی گفت: آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به منظور تامین نیروی انسانی در ۶ دستگاه اجرایی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ظهر امروز محمدرضا موفق، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره‌به اینکه در دولت سیزدهم، مجوز‌های استخدامی به نام شهدا نامگذاری می‌شود، اظهار کرد: طرح شهید زین‌الدین به منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی؛ به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی گفت: آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین به منظور تامین نیروی انسانی در ۶ دستگاه اجرایی استان شامل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ادارات کل جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، راه‌وشهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان‌شمالی افزود: علاقمندان و متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی و آگاهی از شرایط و ضوابط و اطلاعات، می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق درگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir انجام دهند.

موفق تاکیدکرد: زمان ثبت‌نام محدود است و متقاضیان توصیه می‌شود برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی جهاددانشگاهی مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار