مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع همزمان با سراسر کشور در این استان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 03 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری ملت ایران همواره بر قله ترقی ایستاده و در این راه، نظام تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی را در حرکت به سمت این مهم بر عهده دارد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از جایگاه ارزنده و مهمی برخوردار است و در کنار آن نیروی انسانی متخصص به تربیت چندین نسل با قابلیت‌های متعالی کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: ۱۸ فضای آموزشی و ورزشی در استان با زیربنای بیش از ۶ هزار مترمربع همزمان با سراسر کشور توسط رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

وی گفت: این فضا‌های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال ساخته و با افتتاح آن‌ها ۵۰ کلاس درس به فضا‌های آموزشی و ورزشی استان افزوده شده است.

امیریان بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به استان ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های نوسازی، توسعه و تجهیز فضا‌های آموزشی استان مصوب شد که تا کنون ۶۵۰ میلیارد ریال این میزان جذب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار