قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۴۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 03 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، مهدی قربانی اظهار داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۴۰میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی‌ها در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲  

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های درمانی، فرهنگی، عمرانی، جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

قربانی بیان داشت: در مازندران ۳۴۰ هزار صندوق صدقات خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد.

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی(QR) اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از ۲۲هزار و ۹۲۹ مشترک صدقات به این طرح پیوستند و با این روش در این مدت۴۶۲ میلیون تومان صدقه پرداخت شد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران در ادامه افزود: در این روش هر مشترک صندوق صدقات با استفاده از گوشی همراه به آسانی می‌تواند به پرداخت صدقه از طریق اسکن بارکد اختصاصی (QR)اقدام نماید.

قربانی بیان داشت: این روش یکی از روش‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها مانند پرداخت از طریق (ATM)، درگاه‌های پرداخت الکترونیکی (IpG) که شامل تمامی نرم افزارهای پرداخت الکترونیک است و کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷*و... می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به پرداخت آسان صدقه، در هر زمان و مکان و تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده به هیچ عنوان صرف هزینه‌های تشکیلاتی نشده و کمک‌های جمع‌آوری شده در هر شهرستان در میان نیازمندان همان شهرستان توزیع می‌گردد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار