نمایش کارنان از اسفراین در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزیده بازیگری مرد و نویسندگی شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 02 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد یحیی‌آبادی، کارگردان نمایش «کارنان» در اسفراین اظهارکرد: نمایش «کارنان» یک نمایش مونولوگ بوده و روایت زندگی شخصی به نام اکبر است که ما بخشی از زندگی روزمره او را در «کارنان» به اجرا در آوردیم.

وی گفت: زندگی ساده، اما پر از عشق فردی است که تلاش می‌کند در دنیایی که مشکلات بسیاری وجود دارد، پاک و مهربان باقی بماند.

کارگردان نمایش کارنان افزود: دغدغه‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد، ما را بر آن داشت تا این اثر را تولید کنیم تا نمایشی که در اوج سادگی مشکلات اجتماع را همچون طلاق، فقر، نامهربانی، بی‌عدالتی، تنهایی، کم شدن یاد خداوند در زندگی بازگو کند.

وی درباره موانع موجود در تولید این اثر گفت: چالش ملموسی در روند طول تولید وجود نداشت و تنها مشکل از نظر ما شاید هزینه بالای تولید یک اثر نمایشی و خصوصاً هزینه گزافی باشد که برای تهیه دکور پرداخت کردیم.

گفتنی است، این نمایش که در بخش دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین‌اللملی تئاتر فجر از دانشگاه پیام نور اسفراین در این جشنواره شرکت کرده بود در شب ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در تالار وحدت تهران برگزیده بخش بازیگری و نویسندگی شد.

نمایش کارنان تنها نماینده استان خراسا‌ن‌شمالی در ۱۰ و ۱۱ بهمن‌ماه در تالار مولوی دانشگاه تهران روی صحنه رفت و جزو برگزیدگان قرار گرفت.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار