نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مجموعه کارهای فرهنگی شهرداری کرمانشاه قابل تقدیر بوده و می‌توان گفت که نمره خیلی خوب دارد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 01 February 2024

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: تمامی کارهای فرهنگی باید با توجه به شرایط جامعه به روز باشد که ما این به روز بودن را در تمامی برنامه‌های فرهنگی شهرداری کرمانشاه می‌بینیم.

وی افزود: یکی دیگر از الزامات کارهای فرهنگی، وجود تنوع است تا بتوان تمامی اقشار مختلف جامعه را در بر گیرد که در این بخش نیز می‌بینیم در کارهای فرهنگی شهرداری تنوع وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: نکته دیگر توجه به اقشار محروم و شهروندان مناطق حاشیه‌نشین است که در این حوزه نیز سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح برای مناطق حاشیه نشین به خصوص کودکان به این نکته توجه کرده است.

حجت‌الاسلام غفوری، هم زبانی با مردم و توجه به کودکان کار را امری مهم و ضروری دانست و گفت: این که سازمان فرهنگی شهرداری می‌آید کودکان کار را جمع آوری می‌کند، برای آنان برنامه ریزی و هدف گذاری می‌کند، ساعاتی خوش برای آنان فراهم می‌کند یعنی بر این امر تاکید دارد و ما نیز تقدیر می‌کنیم اما موضوع پرورش آنان نیز باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انجام کارهای فرهنگی تمیز ادامه داد: این کار فرهنگی تمیز را ما در برنامه های فرهنگی شهرداری کرمانشاه می‌بینیم که جای تقدیر دارد.

امام جمعه کرمانشاه، تعامل با دیگر نهادهای فرهنگی را مهم دانست و در این خصوص بیان کرد: اقدام خوب دیگر سازمان فرهنگی شهرداری، حمایت از دیگر نهادها است که نشان می‌دهد موضوع فرهنگ برای مجموعه شهرداری مهم است.

غفوری با اشاره به سخنان شهید بهشتی مبنی بر اینکه بیان مطالب با زبان هنر بسیار مهم است گفت: شعارهای دینی و انقلابی و استفاده از هنر با لطافت را در برنامه‌های فرهنگی شهرداری می‌بینیم.

وی افزود: در مجموع، کارهای فرهنگی شهرداری کرمانشاه نمره خیلی خوب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نگاه به شهرداری ها این است که فقط در حوزه عمرانی فعالیت دارند اما نوروزی شهردار کرمانشاه نشان داد که تبع فرهنگی و هنری دارد و با حمایت و تشویق از سازمان فرهنگی باعث رشد کارهای فرهنگی شده است که نشان از فرهیختگی او است.

گفتنی است که پیش از سخنان حجت الاسلام غفوری، نوروزی شهردار کرمانشاه و درخشی رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، گزارشی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری را ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار