مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: فاز دوم پست برق GIS کارون در شهر اهواز به زودی وارد مدار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 31 January 2024

تابناک خوزستان: علی اسدی با اشاره به برگزاری بیستمین جلسه کمیته پیگیری پروژه‌های حیاتی و ضروری این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳، اظهار کرد: طرح تکمیلی پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کارون در شهر اهواز به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر در مراحل تست‌ نهایی تجهیزات است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های حیاتی این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳ است، عنوان کرد: از ویژگی‌های پست‌های GIS در دست ساخت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، مقاومت در برابر گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی است و در فضای کوچک‌تری به صورت فشرده ساخته می‌شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، اتصالات خطوط ۲۳۰ کیلوولت پست برق سبزآب اندیمشک به پست GIS نیروگاه دوکوهه نیز ظرف هفته‌های آینده انجام خواهد شد.

اسدی با اشاره به پروژه‌های حیاتی و ضروری این شرکت برای گذر از پیک مصرف تابستان پیش‌رو عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها فعال و به صورت مستمر در حال پیگیری هستند تا در موعد مقرر در صورت تامین نقدینگی وارد مدار شوند.

وی افزود: علاوه بر تلاش برای وارد مدار کردن پروژه‌های جدید، بهینه‌سازی شبکه موجود نیز در حال انجام است تا شبکه آماده ورود به پیک مصرف شود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار