رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: با تایید صلاحیت ۱۰ نفر دیگر از ثبت‌نام کنندگان نامزدهای مجلس شورای اسلامی در گلستان، تعداد افراد تایید صلاحیت شده تاکنون به ۳۵۹ نفر رسید و در مجموع ۶۹ درصد از افراد ثبت‌نام کننده برای رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شدند.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 30 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدعلی مهاجر امشب در نشست هم‌اندیشی با حلقه‌های میانی در راستای هماهنگی و چگونگی عملیاتی کردن چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر اظهارکرد: در کمیته سیاسی انتخابات گلستان چهار راهبرد مقام معظم رهبری شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت به کلمه «رسام» تبدیل شد و در ستاد انتخابات استان این چهار راهبرد در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

وی تصریح کرد: با تایید صلاحیت ۱۰ نفر دیگر از ثبت‌نام کنندگان نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در گلستان، تعداد افراد تایید صلاحیت شده تاکنون به ۳۵۹ نفر رسید و در مجموع ۶۹ درصد از افراد ثبت‌نام کننده برای رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شدند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان‌کرد: با تایید نامزد‌های انتخاباتی و ورود تعداد زیادی از نامزد‌ها از اقوام مختلف، فضای خوب رقابتی ایجاد شده که با مدیریت صحیح آن تلاش داریم تا مشارکت حداکثری صورت گیرد.


مشارکت حداکثری راهبرد مهم استان در انتخابات

وی ادامه داد: مهمترین راهبرد و اولویت ما در برگزاری انتخابات، حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری است که با همکاری نخبگان، علمای شیعه و سنی، معتمدیا و افراد دارای نفوذ کلام بین اقشار مختلف مردم صورت می‌گیرد.

مهاجر گفت: نخبگان، علما و دیگر افراد با نفوذ نقش مهم تبیین در دعوت مردم به حضور در پای صندوق رای دارند و باید هریک از ما در حوزه وظیفه‌مندی تبیین این نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به افتتاح شبکه‌های تبلیغاتی در صداوسیما گلستان ابراز کرد: با اصلاح ماده ۸۱ قانون تبلیغات، هیات بررسی تبلیغات با راهبری استاندار گلستان تشکیل شد و استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در یک فضای سالم یکی از مصوبه‌های این هیات در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران یادآور شد: در این جنگ دشمن تلاش دارد با استفاده از شبکه‌های مجازی و رسانه‌ای در اذهان و دل‌های مردم تردید ایجاد کند.

مهاجر گفت: خوشبختانه با وجود همه تحریم‌های دشمن و راه‌اندازی جریان جنگ ترکیبی، امروز جوانان و نخبگان ایرانی با تمرکز بر روی داشته‌های درونی، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و در حوزه‌های نانو، ماهواره، موشک و پزشکی حرفی برای گفتن دارند.

وی بیان کرد: فضا را به گونه‌ای آماده کنیم تا مردم با برنامه‌ها و اهداف نامزد‌ها آشنا شده و ضمن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار