جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برخورداری از نعمت امنیت است که حاصل خون پاک شهدا است.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 28 January 2024

تابناک خوزستان: سردار سرتیپ محمد شرفی شامگاه شنبه در اجلاسیه ۶۲۲ شهید فراجا استان خوزستان در سالن شهرک نفت اهواز با حضور جمعی از مسئولان استان، خانواده شهدا و مردم شهید پرور خوزستان، اظهار داشت: همواره یادواره و گرامیداشت شهدای فراجا، پاسداشت مقام والای این حماسه‌سازان بزرگ تاریخ است که برای دفاع از این میهن اسلامی و برقراری نظم و امنیت شهرها و بخصوص مرزهای کشور، جان خود را نثار کردند.

وی افزود: نیروهای فرجا با تاسی از شهدای گرانقدر جهت تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم عزیز کشورمان به صورت شبانه روزی در بخش های مختلف حضور داشته و جان فشانی می‌کنند که در این راه شهدای زیادی را تاکنون تقدیم این نظام اسلامی کرده‌ایم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از صبر، پایداری، آگاهی و بصیرت خانواده‌های معظم شهدای فراجا خوزستان نیز تقدیر کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت خون این شهدای والامقام اکنون از امنیت خوبی برخوردار است.

اجلاسیه ۶۶۲ شهید فرماندهی انتظامی استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان، خانواده شهدای فراجا، جمعی از مسئولان و مردم شهیدپرور استان، در سالن اجتماعات شهرک نفت اهواز برگزار شد.

پیش از این نیز سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در آیین تشییع پیکر شهید محمدرضا سبحانی که پس از ۴۴ سال در شهرستان دشت آزادگان ، اشاره داشت که مردمان غیور این منطقه بخصوص عشایر عرب در طول تاریخ آثار و نمادهای غیرت، شجاعت، مبارزه با استبداد و استعمار را در کارنامه درخشان عملکردی مبارزات خود دارند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در این مراسم شهید سبحانی را به‌عنوان نماد ایستادگی، مقاومت و ستاره درخشان زمین در این نقطه مقدس برشمرد و حضور این شهید والامقام را مایه خیر و برکت، توسعه و تعالی و تربیت در ابعاد مختلف انسانی برشمرد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار