محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان
محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان...، از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر با دنبال بارش باران و برف خبر داد و اظهار کرد: کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان پای کار هستند و لذا آخرین ارزیابی های محلی و منطقه ای را به عمل آوردیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 25 January 2024

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی اعلام شده توسط اداره کل هواشناسی استان گیلان برای شهرستان رودسر، افزود: در حوزه اشکورات شاهد بارش برف و باران هستیم و در بالادست تا 70 سانتیمتر برف باریده است. در ارتفاعات جواهردشت نیز بین ۸۰ سانت تا یک متر برف باریده و همچنان ادامه دارد.
فرماندار رودسر از آماده باش شهرداران و دهیاران سطح شهرستان جهت برفروبی و بازگشایی مسیرها خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر منطقه بالادست اشکورات خالی از سکنه بوده و لذا اقدام خاصی برای بازگشایی مسیرها انجام نمی شود، اما راه های اصلی شهرستان باز بوده و تردد در جاده ها روان است.
حیدری از استقرار نیروهای راهداری و هلال احمر و اورژانس در مسیرهای از پیش تعیین شده خبر داد و خاطرنشان کرد: انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را برای برفروبی مجهز کردیم و نمک پاشی نیز در دستور کار است.
وی از ذخیره سازی 60 هزار لیتر نفت سفید در منطقه اشکورات خبر داد و تصریح کرد: با همکاری اداره غله و بخشداران اقدام به ذخیره سازی آرد مورد نیاز مناطق روستایی کردیم و نانوایی ها باید در مواقع ضروری از سوخت دوم استفاده کنند.
فرماندار رودسر اولویت اقدامات ستاد مدیریت بحران را بازگشایی مسیرها و تامین آرد و سوخت دانست و بیان کرد: همه مدیران شهرستان در حالت آماده باش هستند و مشکل خاصی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار