فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: امروزه انقلاب اسلامی به الگویی برای دنیا و همه ملت‌های آزاده‌خواه جهان تبدیل شده و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌‌دانند هر جا خط مقدمی علیه استکبار است ایران پیشقراول نقش‌آفرینی در آن حرکت است.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 18 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای ۲۸ دی سنندج که در سالن شهدای گمنام سپاه سنندج برگزار شد، با طرح این سوال که جرم مردم و انقلاب ما در پیروزی انقلاب اسلامی چه بود، اظهار کرد: دشمنان در روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، جدای از تحمیل یک جنگ نابرابر و کشتار بی‌رحمانه مردم، ملت ما را هم تحریم کردند.

وی افزود: ملت ایران با رهبری امام راحل انقلابی را به پیروزی رساند که امروز در جای جای دنیا می‌درخشد انقلابی که برای استقلال و دفاع از ارزش‌های اسلامی شکل گرفت و دشمنان آن را بر نمی‌تابیدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با عنوان اینکه ایران به پا خواسته تا از عزت، شرف و ناموس خود دفاع کند، گفت: در زمانی که ملت ما جرم و جنایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را بازگو می‌کرد خیلی‌ها گوششان را بستند و نخواستند گوش دهند؛ اما امروز تمام دنیا می‌بینند که در فلسطین مظلومانه کودکان و زنان به شهادت می‌رسند.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروزه انقلاب اسلامی به الگویی برای دنیا و همه ملت‌های آزاده‌خواه جهان تبدیل شده و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌دانند هر جا خط مقدمی علیه استکبار است ایران پیشقراول نقش‌آفرینی در آن حرکت است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی هر روزی که برگی از تاریخ انقلاب را ورق می‌زنید توطئه‌ای علیه این نظام را از جنگ تحمیلی و تحریم گرفته تا مشکلات و جنگ روانی و فشار اقتصادی می‌بینیم.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز راهبرد عظیمی برای ایجاد تفرفه و اختلاف وانشقاق قومی و مذهبی بین قومیت‌ها و شیعه و سنی با هدف مهار و انحراف انقلاب به کار گرفته‌اند.

وی افزود: حفظ جایگاه رفیع، ولی فقیه، حضور و همراهی مردم و تبعیت از امامین انقلاب و وحدت راه مسدود و بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده سپاه استان کردستان با تاکید براینکه به تمام حرکات دشمنان پاسخ محکم خواهیم داد، گفت: اگر در فاصله یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر دشمنان انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهیم به برکت خون پاک شهداست.

سردار گشتاسبی با تاکید براینکه جایگاه امروز ایران اسلامی از برکت خون شهداست حرکت در مسیر اهداف شهدا لازمه حفظ این نظام الهی است، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای تجلیل از حماسه و ایثار شهدا و مردمانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت کنونی را به ارمغان آوردند، همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار