فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در این راستا ۷۹۲ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 18 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار رحیم" "جهانبخش  اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح آرامش در شهر را با محوریت دستگیری و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر ومعتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که با حداکثر توان و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات اجرا شد؛ ۲۰۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۵۹۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این طرح ۶ باند منهدم و ۱۴۰ نقطه آلوده پاکسازی و ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قبضه سلاح نیز کشف شد. 

 سردار "جهانبخش در خاتمه با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطر نشان کرد که تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار