معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث ناامیدی دشمن می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 15 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی امروز ۲۵ دی‌ماه در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده‌تر مردم در این انتخابات باشد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم که در آن‌همه مردم بتوانند حضور یافته و رأی و نظر خود را در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات با حفظ امنیت و سلامت انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کنند و این حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات، بستر‌های لازم جهت انتخاباتی پرشور را فراهم خواهند کرد.

مرادی اضافه کرد: در تاریخ ۴۵ ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورد استفاده قرار داده شده است و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

وی بیان کرد: اهمیت انتخابات آن‌قدر بالاست که در همه دوران مورد تذکر، توجه و اشاره امامین انقلاب بوده است.

گفتنی است، در این جلسه مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته پرداخته و موارد و موضوعات مرتبط در امر برگزاری انتخابات پیش رو را بازگو کردند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار