معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: شهروندان زنجانی در 9ماه گذشته از سال‌جاری، با جایگزینی سوخت پاک CNG، در حدود 120 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 14 January 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، علی مقدم، معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۱۲۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده CNG در بخش خودرویی در سطح منطقه منطقه مصرف شد که همین مقدار نیز در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.
معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به وجود ۴۰ باب جایگاه فعال در عرضه این سوخت پاک در استان زنجان خاطر نشان کرد: این منطقه با دارا بودن جایگاه‌های CNG مناسب و زیر ساخت‌های ایجاد شده، امکان عرضه بیشتر این فرآورده در همه نقاط استان را دارد.
وی خاطر نشان کرد: استقبال شهروندان برای استفاده بیشتر از سی، ان، جی با توجه به مزایای آن از جمله پاک بودن این سوخت به لحاظ زیست محیطی و هزینه کمتر در مقایسه با بنزین، می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور کند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار