شهردار آبادان گفت: حفاری دستگاه‌های اجرایی آبادان در سطح شهر از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا پایان سال ممنوع است و هیچ مجوزی در این خصوص صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 13 January 2024

یاسین کاوه‌پور روز شنبه در نشست هماهنگی حفاری سطح شهر آبادان اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و میهمانان نوروزی در سطح شهر از تاریخ یادشده، مجوز حفاری برای هیچ نهادی صادر نخواهد شد.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی که در سطح شهر اقدام به حفاری می‌کنند از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمام حفاری‌ها را تعطیل و نسبت به مرمت، زیرسازی و آسفالت‌ محل‌های حفاری شده اقدام کنند.

شهردار آبادان گفت: پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی که در انجام وظایف محوله و اتمام مرمت و بازرسی مسیرهای حفاری شده کوتاهی کنند با محدودیت مجوز از سوی شهرداری مواجه خواهند شد.

وی افزود: این مهم در دستورالعمل‌هایی به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله شرکت آب و فاضلاب، برق، مخابرات و گاز که نسبت به ایجاد زیرساخت‌های خود در حال فعالیت بوده و هستند ابلاغ می‌شود.

تابناک خوزستان: کاوه پور با اشاره به فعالیت طرح‌های عمرانی در سطح شهر آبادان، اظهارکرد: شهرداری در هنگام اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت معابر و خبایان‌ها از قبل به شرکت‌های حفار اطلاع رسانی می‌کند تا در صورتی که نیاز به حفاری و توسعه شبکه خدماتی باشد پیش از اجرای عملیات عمرانی، کانال‌های مربوطه را حفر و پس از اجرای تاسیسات محل را پوشانده و سپس شهرداری اقدام به آسفالت کرد.

وی افزود: عمده حفاری‌ها در شهر به منظور توسعه و ارتقای شبکه‌های خدماتی انجام می‌شود که نیاز به مرمت و روکش آسفالت در معابر شهری محسوس است و این مهم به عنوان اولویت عمران شهری در سال جاری و سال آینده تعریف شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار