استاندار گیلان بیان کرد
استاندار گیلان، انتخابات را فرصتی برای شور و نشاط سیاسی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: به زودی شاهد سفر رئیس جمهور به گیلان و افتتاح ابرپروژه هایی مانند راه آهن رشت - کاسپین خواهیم بود؛ پروژه هایی که مردم سال هاست منتظر آنها هستند
کد خبر: ۱۱۴۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ 11 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان اسدالله عباسی امروز، ۲۰ دی ماه در نشست ویژه ستاد انتخابات استان گیلان، با اشاره به آمادگی گیلان برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: از همه ظرفیت های موجود در استان برای تحقق منویات رهبر انقلاب و در راستای برنامه های دولت سیزدهم با هدف خدمت به مردم استفاده می کنیم.

وی چهار راهبرد امنیت و سلامت و رقابت و مشارکت را در دستور کار ستاد انتخابات گیلان دانست و افزود: امیدواریم با حضور حداکثری مردم بتوانیم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم و لازمه آن قرار گرفتن همه کاندیداها در فضای سالم و رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در راستای صیانت از آرای مردم همه نرم افزارها و سخت افزارهای لازم را فراهم کرده ایم، گفت: زیرساخت های لازم اعم از برق و مخابرات فراهم شده و دستگاه های خدمت رسان آماده همکاری با ستاد انتخابات جهت برگزاری یک انتخابات بدون نقص در شهر و روستا هستند.

عباسی با اشاره به تداوم روند بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان، ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی اهمیت زیادی دارد و لذا از امکانات و ظرفیت های استان برای مدیریت جامع و کامل انتخابات استفاده خواهیم کرد.

وی انتخابات را فرصتی برای شور و نشاط سیاسی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: به زودی شاهد سفر رئیس جمهور به گیلان و افتتاح ابرپروژه هایی مانند راه آهن رشت - کاسپین خواهیم بود؛ پروژه هایی که مردم سال هاست منتظر آنها هستند.

استاندار گیلان تاکید کرد: قطعا دیدار مردمی آیت الله رئیسی با مردم نشاط اجتماعی را به دنبال دارد که در نهایت منجر به تقویت مشارکت در انتخابات می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار