شهردار زنجان به ناقض بودن المان اجرا شده در میدان ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: دلیل این نقص، ناقص بودن طرح اولیه است که بلافاصله بعد از اصلاح تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 09 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر برند بودن دو شعار شور و شعور حسینی و غواصان دریادل اظهار کرد: اصل همین است و این نماد‌ها مدال افتخاری بر پشتیبانی شهر زنجان است.
شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری در انجام کار‌های فرهنگی به شعار‌های نمادین توجه می‌کند، افزود: این مهم در برگزاری سلام فرمانده به خوبی عیان بود که یوم‌العباس زنجانی‌ها به مجریان طرح ارائه و مورد پذیرش قرار گرفت.
وی به موضوع ناقص بودن طرح ارائه شده برای المان میدان ۱۵ خرداد اشاره و تصریح کرد: این المان به دلیل ناقص بودن طرح، ناقص هم اجرا شده است که در این رابطه با طراح اصلی طرح در ارتباط هستیم تا طرح را تکمیل کند و به محض تکمیل شدن، عملیاتی خواهد شد.
فیروزفر در مورد لایحه احداث پناهگاه استاندارد نگهداری حیوانات بلاصاحب گفت مسئله اصلی این است که این کار یک بار انجام می‌شود و بهتر است کامل استاندارد اجرا شودئ و وجود فضا‌ها در طرح که از نظر اعضای شورای اسلامی شهر اضافه است جهت رفاه کارکنان و پذیرایی از مهمانان در حد معمول است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار