جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ 09 January 2024

تابناک خوزستان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حجت اله‌ سفیدپوست روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی، یک قاچاقچی مواد مخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد فنی، منزل سوداگر مرگ را که در آن مواد مخدر جاساز کرده بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، ۲۷ گرم تریاک، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ سفیدپوست خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری قاچاقچی موادمخدر و کشف چهار کیلوگرم هروئین و یک کیلو شیشه اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان هندیجان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

سرهنگ کامران خوشنام‌وند با بیان اینکه ماموران پلیس هندیجان در ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله یک دستگاه خودروی سواری نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند گفت: در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار