فرمانده انتظامی نهبندان از توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی با کشف 3 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 07 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی این شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته به ۵ دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

۳۵۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز در طبس کشف شد

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس هم گفت: مأموران انتظامی بخش دیهوک این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پراید وانت که از شیراز به سمت مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۳۵۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

به گفته وی در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار