کد خبر: ۱۱۴۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹ 06 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامي استان از آزادسازي 15 هزار متر مربع از اراضي منابع طبيعي شهرستان تنکابن به ارزش 800 ميليارد ريال خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي تصرف غير قانوني اراضي منابع طبيعي از سوي افرادي سودجو در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي از شناسايي زمين هاي کشاورزي که زمين خواران در حال ساخت و ساز غيرقانوني در آن بوده اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگي قضائي و با همکاري نماينده اداره منابع طبيعي تنکابن، در يک اقدام عملياتي ساخت و سازها و ديوار کشي هاي اين زمين ها تخريب شد.

فرمانده انتظامي استان از رهاسازي 15 هزار متر مربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش زمين هاي رهاسازي شده طي اين عمليات را بالغ بر 800 ميليارد ريال عنوان کردند.

سردار مفخمي شهرستاني با اشاره به اينکه هرگونه تغيير کاربري بايد بر اساس هماهنگي با ادارات ذيربط صورت گيرد، اظهار داشت: در اين خصوص پرونده قضائي تشکيل و 2 نفر از فرصت طلبان نيز دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.#

دستگيري سارقان مغازه در گلوگاه

فرماندهي انتظامي شهرستان گلوگاه ازشناسايي ودستگيري2سارق مغازه با 12 فقره سرقت مغازه وموتورسيکلت در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس،سرهنگ "محمود کلواني" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه وموتورسيکلت در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي درادامه افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتي و بررسي صحنه هاي سرقت،سارقان را شناسايي و پس از اقدامات قانوني در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامي انتظامي شهرستان تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 12 فقره سرقت مغازه وموتورسيکلت در شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ "محمود کلواني" با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: ضمن تجهيز محل کسب خود به دوربين مداربسته هرگونه موارد مشکوک را با شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف چوب جنگلي قاچاق در مياندورود

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از کشف 4500 کيلو چوب جنگلي قاچاق و توقيف دو دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي راست خديو" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، مأموران يگان امداد آن شهرستان به دو دستگاه خودروي نيسان مشکوک شدند.

وي افزود: مأموران خودروهاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار  2هزارکيلو طاق و مقدار 2هزار وپانصدکيلو چوب جنگلي توسکا که توسط راننده هاي خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان مياندورود برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: راننده هاي خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان مياندورود تحويل داده شد.

وي تصريح کرد: کارشناسان  اداره منابع طبيعي ارزش ريالي چوب هاي قاچاق کشف شده را حدود 170ميليون تومان برآورد کرده اند .

سرهنگ "راست خديو" در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در نکا

فرمانده انتظامي نکا از دستگيري سارق و کشف خودروي پرايد مسروقه در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ" قاسم عزيزي " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي مطلع شدن از وقوع يك فقره سرقت خودرو سواري پرايد در يکي از شهرهاي استان ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان نکا با گشت زني هاي هدفمند وبا هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که طي يک عمليات  مقتدرانه خودوري موصوف توقيف و سارق خودرو دستگير و به مقر انتظامي انتقال داده شد.

سرهنگ عريري با بيان اين که يک نفر در اين ارتباط دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

دستگيري سارق اماکن خصوصي در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري سارق اماکن خصوصي با 11 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار