مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان؛
تابناک هرمزگان- مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: کنگره ملی بانوان تاثیرگذار با هدف شناسایی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه در راستای اعتلای نقش زنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 04 January 2024

کنگره ملی بانوان تاثیر گذار در راستای معرفی زنان نخبه در سطح جامعه  برگزار شد

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// محدثه درویشی در آیین برگزاری کنگره ملی زنان تأثیر گذار با حضور زنان و مسؤلان استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این کنگره همزمان با سراسر کشور به صورت ملی برگزار شد و برای شناسایی بانوان که در صحنه‌های مختلف با حفظ خانواده اقدامات و فعالیت‌های تأثیرگذاری داشته‌اند و در سامانه بانوان تأثیرگذار ۸ کارگروه جهت ثبت نام افراد مشخص شده و در یکی از این کارگروه‌ها حیطه فعالیت خود را اعلام می‌کنند.
دوریشی گفت: با توجه به درخواست استان‌ها مهلت ثبت نام در سامانه زنان تأثیرگذار تا روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه تمدید شده و تاکنون بیش از ۵۰۰ زن تأثیر گذار هرمزگان در این سامانه ثبت نام کردند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: بعد از پایان ثبت نام داوری‌ها آغاز می‌شود و سپس ارزیابی استانی و در مرحله بعد تخصصی انجام و بانوان تأثیرگذار در سطح ملی مشخص خواهند شد و در دهه فجر از آنان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار