مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم کرمانشاه برگزار و حاضران در این مراسم جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان را محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 04 January 2024

به پزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، امروز (۱۴ دی) در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: جنایت روز گذشته در کرمان نشان داد دشمنان نمی توانند ببینند کرمان میقات و میعادگاه پیروان حاج قاسم قرار بگیرد و از این رو دست به این جنایت و کشتار زدند.

وی با بیان اینکه شهادت، چهره حاج قاسم را جهانی کرد، گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی یک فضای جدید نه فقط در جغرافیای ایران اسلامی و منطقه، بلکه در همه دنیا بوجود آمد و زمینه ساز مقاومت امروز مردم غزه در مقابله با جنایت های رژیم صهیونیستی شده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه ادامه داد: حاج قاسم به جهانیان ایستادگی در برابر ظلم و ظالمان را یاد داد و با تکیه بر همین ایستادگی می توان دنیا را از چهره ظلم و ظالمان تطهیر کرد.

وی رمز ماندگاری حاج قاسم در دل‌ها را ایمان به خدا و عمل صالح عنوان کرد و افزود: در سایه همین درستکاری بود که شهادت حاج قاسم او را به چهره ای شناخته شده برای جهانیان تبدیل کرد.

ریحانی هدف از برگزاری این نوع مراسمات را پاسداشت یاد و خاطره امثال حاج قاسم عنوان کرد و افزود: برگزاری این آیین ها در جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن چهره‌های بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و پرورش امثال او تاثیرگذار خواهد بود.

ریحانی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و نیز ولادت امام خمینی(ره) گفت: امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی برای ما عزت و سربلندی به همراه آورد و به همه مسلمانان شناخت جدیدی در راه مبارزه با دشمنان داد.

حاضرین در این مراسم که با حضور استاندار کرمانشاه در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با سر دادن شعارهای “الله اکبر، خامنه ای رهبر”، “ ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده، آماده”، “آمریکا عدو الله”، “اسرائیل عدو الله”، “منافق عدو الله”، فتنه گر عدوالله و “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان، حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

“جنایت منطقه زیر سر آمریکاست”، “اسرائیل اسرائیل مرگت فرا رسیده”، “آمریکا، اسرائیل مرگ به نیرنگتان، خون شهیدان ما می چکد از چنگتان” از دیگر شعارهای حاضران  در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمانشاه بود.

ادامه این مراسم با مداحی و نیز سخنرانی حشمت الله قنبری از اساتید برجسته کشوری همراه بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار