مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح بیش از ۲۵۰۰ کلاس درس تا اوایل سال آینده در منطقه تبادکان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 04 January 2024

به گزارش تابناک رضوی، سیدامیر شوشتری در حاشیه مراسم افتتاح کلاس‌های درس این منطقه با بیان این مطلب افزود: از 9000 کلاس درس طرح مولدسازی، سهم منطقه تبادکان که سهم ارزشمند و بزرگی است، 2500 کلاس است که تا اوایل سال آینده کاملاً آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رشد و پرورش دانش‌آموزان از اهداف افتتاح و بهره‌برداری کلاس‌های درس است، ضمن اینکه فضاهای آموزشی که در استان ساخته می‌شود، بر اساس معماری اسلامی ایرانی بوده و از این نظر در کشور سرآمد است.

شوشتری تصریح کرد: منطقه تبادکان برمدار سازندگی قرار گرفته و این در حالی است که به‌زودی برای دبیرستان و چمن مصنوعی در این منطقه اقدام خواهد شد و تاکنون زمینه ساخت 800 کلاس درس در قالب طرح مولدسازی با اعتبارات دولتی در این منطقه فراهم شده است و پیگیرزمین مورد نیاز برای ساخت پروژه‌های بیشتر هستیم.

محسن داوری، معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز در آیین افتتاح طرح توسعه دبیرستان 4 کلاسه روستای کنه بیست ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهارداشت: دشمن بنا دارد مردم ما را ناامید کند، دشمن در سناریوی شش بندی که بنا نهاده هدف اصلی آن ناامید کردن مردم و مقابله با این ایجاد رضایت‌مندی است.

وی بیان کرد: وعده اینکه هیچ مدرسه‌ای خالی از دانش‌آموز نمی‌ماند، به‌زودی اتفاق خواهد افتاد و جهان تحت سیطره یگانه منجی عالم بشریت قرار خواهد گرفت و این موارد ادعای ما نیست، بلکه قدرت‌های بزرگ دنیا به آن تأکید دارند.

داوری افزود: وظیفه داریم از این انسان‌های بزرگ تقدیر کنیم که نور امید را برای مردم ما روشن و دشمن را نابود می‌کنند.

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز اظهار داشت: این بوستان علم و تربیت که امروز در ادامه افتتاح پروژه‌های منطقه به بهره‌برداری رسیده است، توسط خاندان ایلخانی به یاد مادر بزرگوارشان به صورت 70 درصد خیریه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در 4 کلاس ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این روستا فرآیند ساخت دبیرستان متوسطه دوم نیز آغاز شده و در حال احداث است، افزود: به‌زودی زمین چمن مصنوعی نیز در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است این مراسم در قالب برنامه هر هفته یک افتتاح با حضور معاون استاندار و فرماندار مشهد، معاون توسعه مدیریت منابع وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، رئیس مجمع خیرین مدارس استان و جمعی از مسئولین در روستای کنه بیست برگزار شد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار