فرماندار سنندج اخلاص را از ویژگی‌های شاخص‌ و مهم شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: لازمه حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی کار کردن برای رضای پروردگار است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 03 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری صبح امروز در ویژه‌برنامه شهید القدس در اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل از اوایل تاریخ بشریت بین هابیل و قابیل شکل گرفت و تا آخر زمان ادامه دارد.

وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راستای جنگ بین حق و باطل به سرکردگی تمامی دنیای کفر و استکبار جنگی تمام عیار به کشور ما تحمیل شد که با هنرنمایی و رهبری حضرت امام راحل تهدید بزرگ جنگ تحمیلی به فرصت دفاع مقدس تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب دفاع مقدس انسان‌های بزرگی از جمله شهید سلیمانی پرورش یافتند که نه تنها جغرافیای ایران اسلامی بلکه جغرافیای جهان اسلام و کل بشریت را تحت شعاع خود قرار دادند.

فرماندار سنندج شهید سلیمانی را پرورش یافته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب و در روز‌های آغازین دفاع مقدس، جوانی از خطه کرمان پای در میدان نبرد گذاشت که طی چهل سال با بهره گیری از ایمان، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود، به گونه‌ای در مسیر کمال پیش رفت که سرانجام سکه تأسیس یک مکتب به نام او توسط مقام معظم رهبری زده شد.

عسکری افزود: شهید سلیمانی با تاسی از تفکر امام راحل که نهضت‌های آزادی بخش را در بین مستضعفین دنیا بنیان نهاد، شجره طیبه محور مقاومت را پایه‌گذاری کرد.

وی اخلاص و انجام کار‌ها برای رضای خدا را یکی از مهم‌ترین فضائل اخلاقی برشمرد و گفت: محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در اخلاص اوست و ایشان انسانی وارسته و زاهدپیشه‌ای بود که هیچ‌گاه به دنبال پست و مقام‌های دنیوی نبود و تمامی کار‌ها را برای رضای خدا انجام داد و در دل تمامی انسان‌های آزاده دنیا قرار گرفت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار